Duinrell Falcon Wegnahetwerk

Wegnahetwerk.nl

Met een collectief abonnement op het personeelsvoordeel programma Wegnahetwerk.nl laat u zien hoe belangrijk uw mensen zijn voor uw organisatie. Met voordelen tot maar liefst 50% op tickets voor attractieparken, dierentuinen, wellness, theater en bioscopen, biedt u uw medewerkers een moment van ontspanning na het werk. De tickets kunnen ook gebruikt worden door partners, kinderen, familieleden en uiteraard collega’s.

Door uw bedrijfslogo toe te voegen aan de website zorgen wij ervoor dat u nog meer communiceert vanuit uw eigen organisatie. Wegnahetwerk.nl is een website vol voordeel: De leukste arbeidsvoorwaarde van Nederland!

Retenz

Een abonnement op Wegnahetwerk.nl omvat:

  • Tot 50% korting op de leukste uitjes
  • Toegang uitsluitend voor leden
  • Een eigen Service Centre
  • Wekelijkse digitale nieuwsbrief
  • Tweeluik: zomer & winter editie

Personeelsvoordeel op Wegnahetwerk.nl

De geboden voordelen op Wegnahetwerk.nl lopen op tot maar liefst 50% en de tickets zijn onbeperkt verkrijgbaar. De voordelen zijn structureel, wat inhoudt dat een actie het hele seizoen geldig is. Naast de structurele korting bieden we indien mogelijk ook tijdelijke acties aan, waarbij we de korting tijdens een korte periode extra verhogen. Wanneer we een tijdelijke actie uitzetten wordt dit gecommuniceerd via de nieuwsbrief of onze Facebook pagina.

Belevenissen

  • Attractieparken
  • Dierentuinen
  • Bioscopen
  • Wellness
  • Sport
  • Musea
  • Evenementen

Theater

  • Musical
  • Dans
  • Familie
  • Klassiek
  • Cabaret
  • Toneel
  • Opera

Reizen

  • Weekendjeweg.nl
  • Belvilla Vakantiehuizen
  • Topic Travel Vakantiehuizen
  • Interhome Vakantiewoningen
  • Autoverhuur Europa
  • Hotelopia
  • DFDS Seaways

Bedankt voor je inzet!

Wegnahetwerk.nl is een mooie manier om uw medewerkers te bedanken voor hun inzet en prestaties. Wij zorgen voor een gevarieerd aanbod en een perfecte organisatie zodat uw medewerkers een onvergetelijk uitje beleven, zonder dat uw HR-afdeling er werk aan heeft. De abonnementskosten voor Wegnahetwerk.nl vallen binnen de WKR-regeling. Aankopen via Wegnahetwerk.nl vallen buiten deze regeling.

De aanbiedingen op Wegnahetwerk.nl zijn landelijk verspreid. Alle grote attractieparken, dierentuinen, bioscopen en wellness centra zijn aangesloten. Daarnaast biedt Wegnahetwerk.nl ook aanbod aan over de grens. Zoals Movie Park Germany in Duitsland en Bobbejaanland in België.

Service Centre

Red Loyalty heeft een ‘in-house’ Service Centre, dat alle vragen van uw medewerkers snel en efficiënt beantwoordt. Naar de gehele uitvoering van het personeelsvoordeel programma heeft u verder geen omkijken. Alle operationele zaken zoals het werven en opmaken van aanbod, het opmaken en versturen van de nieuwsbrief en het verwerken van bestellingen worden door ons team verzorgd.

Extra communicatie

Via Facebook en de informatie op onze homepage houden wij uw medewerkers op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen, speciale kortingsacties en leuke winacties. Wilt u zelf ook berichten over Wegnahetwerk.nl op uw eigen social media en/of interne communicatiekanalen plaatsen? Wij leveren u graag input in de vorm van tekst en beeld aan.

Ziggo personeelsvoordeelprogramma

Private label

Eigen voordeel website

Wegnahetwerk.nl is volledig op te maken uw eigen (huis)stijl. Zo wordt u nog meer de afzender van de website. U kunt zelf de naam en URL voor de website bepalen. Daarnaast wordt uw website uitgebreid met een eigen telefoonnummer en e-mailadres, zodat ons Service Centre uw medewerkers kan beantwoorden vanuit uw bedrijfsnaam.

Eigen aanbod

Naast het reguliere aanbod op Wegnahetwerk.nl is het ook mogelijk om eigen aanbod vanuit uw organisatie toe te voegen aan uw private label. Denk hierbij aan leuke winkels of restaurants uit de omgeving van uw organisatie, activiteiten van de personeelsvereniging, bedrijfsverzekeringen of bijvoorbeeld een fietsplan. We denken graag met u mee!

Eigen communicatie

Wanneer u kiest voor een private label worden ook alle communicatie-uitingen, zoals de wekelijkse digitale nieuwsbrief, in eigen (huis)stijl opgemaakt. Het is tevens mogelijk om het tweejaarlijkse tweeluik in eigen (huis)stijl af te nemen, waarbij u eventueel zelf input kunt aanleveren zoals een welkomstwoord vanuit uw organisatie.