Werken bij Red Loyalty

Wij zijn altijd op zoek naar talent. Ben jij een energiek, proactief persoon dat kansen ziet en verantwoordelijkheid kan nemen? Iemand met initiatief en een ondernemende geest die iets unieks kan toevoegen aan ons team? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Kijk onderstaand welke vacatures er op dit moment zijn bij Red Loyalty.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature(s) wordt niet op prijs gesteld.

Red Loyalty Logo

Klantenservice Medewerker (20 – 40 uur)

Klantenservice Medewerker (20 – 40 uur)

De functie

Als Klantenservice Medewerker bij Red Loyalty ben je verantwoordelijk voor alle vormen van communicatie met onze klanten. Je hebt dagelijks over uiteenlopende zaken telefonisch en per e-mail contact met onze klanten. Daarnaast bied je ondersteuning bij afwisselende werkzaamheden op het Service Centre, waaronder het opmaken van aanbod in onze Content Management Systemen. De klantenservice is telefonisch en per e-mail bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Het profiel

Wat zoeken wij in een Klantenservice Medewerker?
• MBO+ werk- en denkniveau;
• Je hebt 1 tot 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
• Uitstekende kennis van de Nederlandse taal;
• Goede kennis van MS-Office; Word, Excel, Outlook;
• Service georiënteerd denken en handelen;
• Sterke communicatieve en gemotiveerde persoonlijkheid;
• Je bent minimaal 20 uur per week beschikbaar;
• Je bent flexibel inzetbaar en hebt geen bezwaar tegen het werken op zaterdagen en avonden;
• Je hebt geen 09:00 tot 17:00 uur mentaliteit.

Het aanbod

• Een marktconform salaris;
• Een afwisselend takenpakket;
• Werken binnen een jong, snel groeiend, dynamisch bedrijf waar enthousiasme en gedrevenheid centraal staan;
• Helpen bouwen aan de verdere groei van de onderneming;
• Een dienstverband voor minimaal 20 uur per week;
• Regelmatig een goede borrel en een leuk uitje met het hele team.

Solliciteren

Stuur een e-mail met je sollicitatiebrief en CV met pasfoto naar:

Red Loyalty
T.a.v. Chantal Sassenus
Koninginnegracht 60, 2514 AE Den Haag
T: 070 – 390 79 04
E: werken@redloyalty.nl
W: www.redloyalty.nl

Accountmanager

Accountmanager

De functie

In 2013 hebben wij een online keuzeconcept ontwikkeld onder de naam Feelingz. Met Feelingz kiezen de medewerkers van bedrijven hun eigen (kerst)cadeau. Sinds de introductie hebben ruim 300.000 medewerkers een Feelingz ontvangen. Wegens aanhoudende groei zijn we op zoek naar accountmanagers die samen met het bestaande sales team de markt willen bestormen.

Als accountmanager ga je op zoek naar nieuwe klanten van 50 tot 5.000 medewerkers. Je bent onderdeel van een energiek team met jonge mensen. Iedereen wil er het maximale uithalen! De lijnen met het marketing team zijn kort. Samen met je marketing en sales collega’s ga je Feelingz neerzetten in de Nederlandse markt.

Het profiel

• HBO werk- en denkniveau;
• 2 tot 5 jaar aantoonbare saleservaring in de commerciële markt;
• Jij bent iemand die houdt van uitdagingen en niet schrikt van targets;
• Je bent in staat out of the box te denken en ziet het als een uitdaging om Feelingz verder te ontwikkelen;
• Je bent communicatief sterk, stressbestendig en sociaal vaardig;
• Je bent in het bezit van een rijbewijs.

Het aanbod

• Marktconform salaris en aantrekkelijke bonusregeling;
• Leaseauto;
• Smartphone plus abonnement, tablet en laptop;
• Meerdere personeelsuitjes;
• Onderdeel van een jong gemotiveerd team;
• Inspirerende werkomgeving.

Solliciteren

Stuur een e-mail met je motivatiebrief en CV met recente pasfoto naar:

Red Loyalty
T.a.v. Remco van Es
Koninginnegracht 60, 2514AE Den Haag
T: 070 – 390 79 04
E: werken@redloyalty.nl
W: www.redloyalty.nl

Medewerker Communicatie

Medewerker Communicatie

De functie

Als Medewerker Communicatie bij Red Loyalty ben je verantwoordelijk voor het invoeren en up to date houden van alle content op onze websites en heb je dagelijks over uiteenlopende zaken telefonisch en per e-mail contact met onze klanten.

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
• Je zorgt ervoor dat de content op onze websites aantrekkelijk en actueel is;
• Je begeleidt de invoer van intern en extern aangeleverde content;
• Je controleert of de content voldoet aan onze kwaliteitseisen en herschrijft deze indien nodig;
• Je hebt dagelijks contact met onze contactpersonen;
• Je biedt ondersteuning bij afwisselende projecten;
• Je biedt ondersteuning aan onze klantenservice, zowel telefonisch als per e-mail;
• Je biedt ondersteuning bij het verwerken van de bestellingen.

Het profiel

Wij zoeken een Medewerker Communicatie die beschikt over:
• HBO werk- en denkniveau met bij voorkeur een afgeronde Communicatie opleiding;
• 0 tot 3 jaar werkervaring;
• Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
• Goede kennis van de mogelijkheden van het MS-Officepakket (met name Outlook, Word en Excel);
• Goede kennis en interesse in Photoshop en/of Indesign is een pré;
• Enthousiaste instelling en hands-on mentaliteit;
• Service- en kwaliteitsgerichte instelling;
• Je hebt geen 09:00 tot 17:00 uur mentaliteit;
• Je bent flexibel inzetbaar en hebt geen bezwaar tegen het werken op zaterdagen en avonden.

Het aanbod

• Een marktconforme beloning;
• Een afwisselend takenpakket;
• Samenwerken binnen een jong, snel groeiend dynamisch bedrijf waar enthousiasme en gedrevenheid centraal staan;
• Helpen bouwen aan de verdere groei van de onderneming;
• Een dienstverband voor 40 uur per week;
• Regelmatig een goede borrel en een leuk uitje met het hele team.

Solliciteren

Stuur een e-mail met je sollicitatiebrief en CV met pasfoto naar:

Red Loyalty
T.a.v. Chantal Sassenus
Koninginnegracht 60, 2514AE Den Haag
T: 070 – 390 79 04
E: werken@redloyalty.nl
W: www.redloyalty.nl

Medior Webdeveloper

Medior Webdeveloper

De functie

Als webdeveloper bij Red Loyalty ben je verantwoordelijk voor alle systemen die zorgen voor een ideale beleving tijdens de aankoop van tickets en producten. Jouw hoofdtaak? De verantwoordelijkheid over ons eigen theater-systeem. Dit systeem geeft via een webservice kaarten uit aan de onderliggende webshops. Ook heeft dit systeem een eigen beheertool voor ons Service Team. Een tool waar ook externe theaters gebruik van kunnen maken.

Je hebt goede kennis nodig van:

  • PHP5.3+
  • jQuery
  • Symfony2
  • JIRA
  • Composer
  • GIT
  • CMF
  • Webservices

Het profiel

Wat zoeken wij in een Medior Webdeveloper?

  • Je lust koffie
  • HBO werk- en denkniveau
  • Kunnen werken in een klein team van ontwikkelaars
  • Enthousiaste instelling en hands-on mentaliteit
  • Je wil meebouwen aan de groei van het bedrijf door goed gebouwde systemen
  • Je hebt al enkele jaren relevante werkervaring
  • Je bent flexibel, zelfstandig en hebt verantwoordelijkheidsgevoel
  • De code die je schrijft is netjes en logisch
  • Je legt graag even uit wat je gebouwd hebt en staat open voor feedback

Het aanbod

  • Een marktconform salaris
  • Een afwisselend takenpakket
  • Samen werken binnen een jong, snel groeiend, dynamisch bedrijf waar enthousiasme en gedrevenheid centraal staan
  • Regelmatig een goede borrel en een leuk uitje met het hele team

Solliciteren

Stuur een e-mail met je sollicitatiebrief, CV en voorbeeld van een zelfgeschreven code naar:

Red Loyalty
T.a.v. Remco van Es
Koninginnegracht 60, 2514 AE Den Haag
T: 070 – 390 79 04
E: remco@redloyalty.nl
W: www.redloyalty.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature(s) wordt niet op prijs gesteld.