Red Loyalty & loyaliteit

Red Loyalty is een full service loyaliteiten-/marketing bureau. Sinds 2006 bedenken en ontwikkelen wij alles om medewerkers en klanten te bedanken en aan een organisatie te binden. Daarbij zoeken wij steeds naar creatieve mogelijkheden die passen binnen het aangegeven budget. Wij zorgen dat u kunt verrassen, belonen, uw waardering kunt tonen. Dat doen we met een uitgekiend aanbod originele loyaliteits- en beloningsconcepten die hun effect keer op keer bewijzen.

Red Loyalty Logo

“In de afgelopen jaren zijn meer dan 1 miljoen mensen eenmaal of vaker verrast of beloond met één van onze concepten.”

Dankzij onze jarenlange ervaring kennen we de uitdagingen waar HR- en marketingafdelingen voor staan en weten we wat werkt. We stemmen onze oplossingen af op specifieke wensen, behoeften en systemen en zorgen voor optimaal effect binnen het gestelde budget.

Red Loyalty is het bedrijf achter succesvolle concepten als Feelingz, Retenz, Wegnahetwerk en uitCadeau. In de afgelopen jaren zijn meer dan 1 miljoen mensen eenmaal of vaker verrast of beloond met één van onze concepten.

Onze aanpak

Wij ontwikkelen een loyaliteitsconcept welke voor u op maat wordt gemaakt. Uw bedrijf, corporate identity en uw medewerkers vragen daarom en verdienen dat. Evenals uw doelstellingen, het bijbehorende budget en alle andere factoren die van belang zijn. Red Loyalty is uw partner van A tot Z en verder.

1

Doelstelling

Wij helpen u bij het identificeren van de behoefte binnen uw organisatie en helpen u met het formuleren van de bijbehorende doelstelling.

2

Concept

Aan de hand van de geformuleerde doelstelling adviseren wij welk concept het beste kan worden ingezet.

3

Ontwikkelen

Wij ontwerpen en ontwikkelen het volledige concept, inclusief de bijbehorende communicatiemiddelen t.b.v. een succesvolle introductie bij uw medewerkers.

4

Assortiment & klantenservice

Het succes van de meeste concepten bestaat uit een goed assortiment. Wij dragen volledig zorg voor de inkoop en de bestel- en verzendcyclus. Daarnaast ontzorgen wij u met onze klantenservice welke 5 dagen per week bereikbaar is voor alle vragen van uw medewerkers.

5

Lancering & monitoren

Wij adviseren over de juiste lancering en monitoren daarna het programma continu. We analyseren de resultaten om deze vervolgens met u te kunnen evalueren.